onsdag 7. desember 2011

December daily Christmas card display - seven -

Dagens julekort har jeg laget i dag til desember utfordringen til Trykkpressa. Den går ut på å lage et kort i bare hvitt. Det var kun lov med farge på stempel. Siden jeg ikke har (enda) noen stansemaskin som kan lage fine figurer, valgte jeg å bruke hvitt i forskjellige materialer; blonde, osteklut, bånd og fjær. På ostekluten og litt rundt omkring har jeg grist med Gesso. Det er forøvrig første gang jeg åpner lokket på den boksen. Så har jeg pyntet med glitterlim rundt firkanten i midten. Kanskje ikke så veldig julete, men jeg er i hvert fall sånn noenlunde fornøyd. (Men jeg stiller jo ikke så store krav til meg selv...)

3 kommentarer:

  1. Nok et flott julekort fra deg! Hvit fjær gjør seg virkelig på julekortene. I dag har jeg også kjøpt det, så det skal for første gang prøves ut på God morgen Norge i torsdagmorgen (om bare noen timer) på direkten :)

    SvarSlett
  2. Dette ble helt herlig, Aud!!! Digger bruken av fjær ;D
    Det ser så lunt og koselig ut samtidig som det er rent og pent!! Lekkert!!!
    Tusen takk for at du deltar hos Trykkpressa denne måneden!!!
    Klemmer, Wenche ;0)

    SvarSlett