torsdag 29. desember 2011

Be brave

Etter mange uker med bare julekort, var det herlig å slappe av med litt bilder og sånt. Denne siden er laget kun med saker og ting fra den siste forsendelsen fra Studio Calico, Brooklyn Flee. Jeg hadde ikke sjekket hva som var skrevet på tekst-klistremerkene før jeg var nesten ferdig med siden, og jeg måtte le godt når jeg oppdaget hvor godt tekstene passet til de tullete bildene.

Bildene er tatt under forberedelsene til årets rebusløp. Røravdelingen har som ambisjon å bli "best in show" hvert år, og det ble vi også. Neste prosjekt skal bli gruppebildet med hele gjengen. Årets tema var "Cats&specs" som har en litt annen betydning for oss enn for andre, sannsynligvis. (Har ikke noe med katter å gjøre..)

Jeg har også testet ut den nye "mitraljøsen", som noen i familien min har døpt den. Veldig flott maskin,  som jeg kommer til å få mye glede av, tror jeg (Silhouette Cameo).






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar