onsdag 15. juni 2011

That's just so cute

Tro det eller ei, men selveste meg er gjestedesigner hos utfordringsbloggen "That's just so cute" denne måneden. Det var med stor ærbødighet jeg takket ja til dette ærefulle oppdraget.

Det jeg har tatt for meg (igjen), er et av mine favorittema, nemlig bruk av rester. Jeg elsker utfordringer, og hater å kvitte meg med selv de minste av de minste restene. Å grave litt i haugen med halvbrukte saker, kan være et godt utgangspunkt for en side, minialbum eller kort.

Her er siden jeg laget:


Inne på bloggen er det en detaljert fremgangsmåte, og jeg utfordrer også andre til å sende inn resteprosjekter og delta i konkurransen om en premie sponset av meg!

Siden jeg var så godt i siget, laget jeg også to kort. Sånn ser de ut:



Jeg håper at mange vil være med og rydde litt i skuffene sine og dele det med oss andre :) Ha en fin (sommer?) dag!!

2 kommentarer:

  1. Jeg er så utrolig glad for at du sa ja til å være med oss! Og når jeg så Lo`en og kortene dine hoppet jeg høyt av begeistring. Jeg elsker stilen din!

    Takk for inspirasjon!

    SvarSlett
  2. hoi hoi

    I love youre blog, im a follower and i put it on my blog.
    Sorry my Englisch is not so good

    greating

    Thamar
    Scrapping with thamar

    SvarSlett