søndag 30. januar 2011

Home sweet home

Jeg likte så godt søndags skissen fra Studio Calico fra forrige søndag, og siden jeg nettopp har mottatt dette bokhylle stempelet, fant jeg ut at jeg skulle lage en bilde-vegg. Har også lest en veldig nyttig artikkel på Apartment Therapy med x antall gode tips for hvordan forbedre hjemmet sitt, og et av de heteste tipsene var å en miks av bøker, lampe og bilde. Det skulle i følge A.T. alltid funke. Tester det herved ut på papiret først.

Bildene er strengt tatt ikke tatt i "hjem kjære hjem", men derimot i Fort Lauderdale. Men er ikke egentlig et hjem et sted hvor din familie er?


Jeg har inkludert et fuglebur som jeg har printet ut på overhead-transparent og bildene har rammer fra Paislee Press.

Dette er skissen:

1 kommentar:

  1. hei mamma mø!!!!!!!!!
    stakkars håvard, han ser ut som en jente her. og jeg ser ut som en gutt. vi har byttet roller vel og merke!
    Hilsen Helene.

    SvarSlett