søndag 19. februar 2012

Årets hytteturproduksjon

Her kommer årets hytteturproduksjon. Jammen godt at det var med scrappesaker, for været var ikke mye å skryte av (før i dag, da)!

Siden noen av oss skal på ferie på onsdag, har jeg laget reisebøker i A5 format hvor jeg har lagt inn flybilletter, cruisebilletter, bekreftelser på hus og hotell og bil og sånn. Veldig smart og lett å finne igjen i sekken. Jeg har også pyntet litt her og der og lagt inn litt lommer til kvitteringer og diverse.



Gerda var også i det produktive hjørnet og klarte å produsere hele 4 kort!

2 kommentarer:

  1. Håper dere har en fantastisk tur og disse bøkene er jo bare geniale.. gleder meg til å se scrappe prosjekter fra turen. Herlige kort, likte veldig godt nummer 1 og 2

    SvarSlett
  2. Gosh...så stilige disse var !! Knallfine ! Også så moro å ha en slik reisebok etterpå da :)
    Jeg har en blog-award til deg i bloggen min hvis du ønsker ;)

    http://tonesscrapperom.blogspot.com/2012/02/jeg-har-fatt-blog-award-av-hege-o.html

    SvarSlett