tirsdag 19. juli 2011

2 sprekinger

I dag har jeg vært så flink at jeg har laget en ny layout. Det er nå omtrent 1,5 måned siden forrige gang, tror jeg. Er veldig fornøyd med å ha kommet i gang igjen, har fått litt blod på tann, nå! Var veldig sliten etter to dager i Nordsjøen, men det er utrolig hvor godt det hjelper med litt klipping og liming!

Vel, vel, her er i hvert fall dagens produksjon:


Bildene er fra Henningsvær i Lofoten <3, hvor frøknene benyttet anledningen til å ta seg en liten løpetur.

Jeg har for det meste brukt juli pakken fra Studio Calico,  med ark fra AC og My Minds Eye. Det er også noen eldre rester, samt at jeg har brukt baksiden av de reklamelappene som ligger i pakken. Fugler og blomster fra Pink Paislee. Her er litt utfyllende nærbilder:



1 kommentar:

  1. nydelig LO! Likte godt kanten med bannere og de søte fuglene :-)

    SvarSlett