lørdag 30. oktober 2010

Hva i...?!

Her er en side jeg har laget, hvor jeg har brukt mange småbiter jeg har hatt liggende. Dette er favoritt-papirer som jeg ikke har kastet noen ting av (selv ikke de minste bitene..)


Her er noen nærbilder. 

Det er noe som absolutt ikke stemmer på disse bildene! De ble tatt den 21. oktober, og det er alt for tidlig å få snø, spør du meg! Den siste snøen i vår kom ca. 10. mai, så jeg håper ikke at vi har 6 måneder med snø foran oss.


Bildet over er tatt på den nye altanen vår, rekkverket er ikke helt ferdig her.



2 kommentarer:

  1. mye kunne vært sagt, men jeg tror OMG HELT FANTASTISK er ganske dekkende.... *hakeslepp*

    SvarSlett
  2. Dobbelt wow....denne var bare råkul !! SÅ stilig !! Men de små rammene dine...er det chipboard ? Får en kjøpt slike eller har du laget den selv ?
    Uansett....knalltøff !!!
    :o)

    SvarSlett